top of page

Collserola

L’estiu olora a molsa i a fortor de tenda de campanya vella. Collserola és bonica de nit, i quatre persones sentades entre la vegetació envoltats de foscor a poc a poc perden la consciència del temps o de pertànyer a qualsevol cosa fora de la petita tribu nocturna. Només veig tres cares; la Carla, nectar de poma; el Jan, que fa tant que tinc proc meu; i la Eli, petita ninfa breu però intensa. Més enllà d’ells tot és negre i fa por. I parlem, al final ja no sé ni de que, fins sortir el sol.

Recent Posts

See All

Nectar

Què hi ha ara? La Carla, i una nova forma de sentir meva. Si escric la meva història haig de parlar d’ella, perquè sembla que tots els camins que ha pres la meva vida s’hagin trobat en la nostre amist

Micro Lliure

No se amb quin nom artístic em criden a l’escenari, però ni tan sols és el meu. Primer micro obert, potser el primer de molts. Pujo i em faig el tema sencer amb els ulls tancats. Mai he tingut por dal

Machi

A Barcelona tot son drames. Un altre machi, quina mandra, i els que vindran… Carol para ja! Plorant de nit a l’habitació per tercer dia consecutiu. Em sento sola i buida, trobo a faltar sentir-me esti

bottom of page