top of page

La noia Louis Vuiton

Territori hostil. Mirades fredes. Aquí a tothom sembla que li fagi fàstic. El sentiment es reciproc, s’ha de dir. Entro a l’aula mirant el terre, no fos cas que la meva mirada es creues amb la d’algú. Intento passar desapercebuda, però sé que és impossible. Tothom m’observa, cada passa, cada gest, tot. I jo em penso massa el que faig, perque tot i que tracti d’ignorar el que ells pensen em fan massa por. Son molts, i jo estic sola, i soc només una nena, i fins fa res tot eren jocs i gracietes. Però sembla que això s’ha acabat. “Ets una puta”. Em giro i ella em fa un mig somriure provocador. Vol que salti, però sap que no puc saltar, ells són molts i jo no tinc ningú. Malida noia Louis Vuiton, tu em fas més fàstic que res en aquest món, i a l’hora tot el mal dins teu em va sentir impotent.


Recent Posts

See All

Nectar

Què hi ha ara? La Carla, i una nova forma de sentir meva. Si escric la meva història haig de parlar d’ella, perquè sembla que tots els camins que ha pres la meva vida s’hagin trobat en la nostre amist

Micro Lliure

No se amb quin nom artístic em criden a l’escenari, però ni tan sols és el meu. Primer micro obert, potser el primer de molts. Pujo i em faig el tema sencer amb els ulls tancats. Mai he tingut por dal

Collserola

L’estiu olora a molsa i a fortor de tenda de campanya vella. Collserola és bonica de nit, i quatre persones sentades entre la vegetació envoltats de foscor a poc a poc perden la consciència del temps

bottom of page