top of page

Infecció peculiar

Asseguda a la sala d’espera del meu metge de capçalera, envoltada per les parets d’un blanc lletós del CAP i amb ma mare al meu costat em lamento per la meva completa inutilitat. No em cal la resposta de la doctora, ja en sóc ben conscient del que em passa; tinc una fantàstica vaginosis bacteriana. Puc ser bastant desequilibrada, aquestes coses jo no tinc perquè ocultar-les, però el pH de la meva vagina de segur no ho està de desequilibrat. Els motius de la meva infecció són uns altres, i són aquests els que em fan sentir tremendament ridícula. Ma mare tampoc n’és conscient, gràcies a déu. El culpable és una planta, bastarda i mísera! Sota un estat d’embriaguesa, el meu primer cop tastant l’alcohol, vaig prender la fantàstica decisió de pixar a un test i seguidament restregar les meves parts més íntimes, la meva flor, amb la planta. Bé, potser la culpable no va ser la planta sino jo. Pobre de mi!


Recent Posts

See All

Nectar

Què hi ha ara? La Carla, i una nova forma de sentir meva. Si escric la meva història haig de parlar d’ella, perquè sembla que tots els camins que ha pres la meva vida s’hagin trobat en la nostre amist

Micro Lliure

No se amb quin nom artístic em criden a l’escenari, però ni tan sols és el meu. Primer micro obert, potser el primer de molts. Pujo i em faig el tema sencer amb els ulls tancats. Mai he tingut por dal

Collserola

L’estiu olora a molsa i a fortor de tenda de campanya vella. Collserola és bonica de nit, i quatre persones sentades entre la vegetació envoltats de foscor a poc a poc perden la consciència del temps

bottom of page