top of page

Adéu, pesats!

Tothom porta vestits d’arreglar, es fan fotos i fan veure que s’emocionen per marxar. S’emocionen, per quedar bé, perquè fa maco pensar que els últims quatre anys de la teva vida han sigut alegres i que has estat envoltat de gent que valia la pena. En veritat cap de nosaltres val gaire la pena. Som tots ben inútils i joves. Ens queda molt per viure, i fins i tot pensant en un futur segueixo dubtant del tipus de vida que prendrà gran part d’aquesta gent que ara somriu i s’arregla com si li anés la vida. A mi això d’acabar la ESO em fa més gràcia que res. Ha sigut una broma pesada i punt. Bueno, estudiar s’acosta bastant a una broma pesada, però més encara quan estudies amb una tanda de pesats. Sí, sou uns pesats tots, calleu una estona que estic ja bastant farta de tant parlar sense dir res!


Recent Posts

See All

Nectar

Què hi ha ara? La Carla, i una nova forma de sentir meva. Si escric la meva història haig de parlar d’ella, perquè sembla que tots els camins que ha pres la meva vida s’hagin trobat en la nostre amist

Micro Lliure

No se amb quin nom artístic em criden a l’escenari, però ni tan sols és el meu. Primer micro obert, potser el primer de molts. Pujo i em faig el tema sencer amb els ulls tancats. Mai he tingut por dal

Collserola

L’estiu olora a molsa i a fortor de tenda de campanya vella. Collserola és bonica de nit, i quatre persones sentades entre la vegetació envoltats de foscor a poc a poc perden la consciència del temps

bottom of page